Освен, че е мерило за нашата интелигентност, умението да се учим от грешките си може да носи и пари. За това разказва Кристиян Стефанов, който заедно със своя приятел Пламен Борисов създава и вече няколко години, развива онлайн магазин за забавни артикули, като плюшени играчки, пъзели и картички. Готов е да сподели със слушателите своя опит. Особено ценно е да го чуят онези от тях, които планират да започнат и да се впуснат в приключението да стартират свой бизнес в интернет пространството.
"Имаше един много дълъг процес на подготовка, в който ние искахме всичко да бъде перфектно. Идеята беше, че можехме да стартираме когато бяхме пет от десет. Когато продуктът не беше идеален, тогава по-бързо щяхме да стигнем до пазара и по-бързо щяхме да получим обратна връзка от нашите потребители дали това, което предлагаме е хубаво или не“, споделя Кристиян Стефанов.
Според него потребителите често пропускат тези детайли, които биха отнели месеци и много пари. В стремежа си да излезете по-бързо на пазара, вие можете да получите по-бързо обратна връзка и по този начин да подобрите продукта още по-бързо вместо, ако го разработвате на затворени врати и не получавате никаква обратна връзка освен от близките си.
"Ако трябва да бъда напълно искрен с моя партньор смятахме, че целевата аудитория на нашия продукт – забавни картички, ще бъдат някакви момчета, които са като нас, млади с черен хумор. Оказа се, че всъщност момчетата не обръщат реално, чак толкова внимание на картичките и за тях това не е основен подарък. На по-късен етап видяхме, че най-много поръчки идват от момичета“, пояснява Кристиян Стефанов.
Със сигурност, трябва да има стратегия за цялото начинание. Не бива да се привързваш лично към продуктите, които искаш да предложиш на пазара.
"Това, което създава впечатление и остава дългосрочно в потребителите е начинът по който комуникираме с нашите продукти“, твърди Кристиян Стефанов.
"Не е нужно хората да са трезви или да са спрели наркотиците, за да заслужават храна, подслон и мило отношение". Такава е философията на "Розовата къща" – нископрагов център за работа с хора, зависими от наркотици и алкохол. В къщата хората получават храна, дрехи и всякаква помощ, от която се нуждаят, докато на местата, където те се събират,..
Екстремните метеорологични и климатични явления са причинили икономически загуби на активи, оценявани на 822 млрд. евро за периода 1980-2024 г. в Европейския съюз, като над 208 млрд. евро (25 %) от тях са настъпили между 2021 и 2024 г. Анализите на Европейската агенция по околна среда показват, че икономическите загуби се увеличават всяка..
На 27 ноември (четвъртък) – забравения Ден на победите, от 16.00 часа в Националния военноисторически музей на ул. "Черковна" 92 в София ще бъде открита изложбата "Войната и творците. Пътят през мрака". Тя представлява аудио-визуално пътешествие, в което войната е представена през очите на творците – художници, писатели, фотографи, които са..
През последните години навлизането на дигиталната среда в живота на децата се превърна в централен обществен въпрос. Нови изследвания очертават тревожна картина: постоянният престой в социалните мрежи и безкрайното скролване в краткосрочен план привидно намаляват тревожността, но в дългосрочен – увеличават риска от депресивни състояния. Причината е в..
На прага на 2026 година в Lege Artis коментираме бюджета и здравните политики с д-р Стойчо Кацаров, п редседател на Центъра за защита правата в здравеопазването. "Харчат се все повече пари за същото качество и достъп до услуги" , заявява д-р Кацаров. Субсидиите ще се дават на избирателен принцип, и то само на държавни и общински болници, по..