Действително системата за електронно управление на транспорта в Пловдив работи.
Той обясни, че някои медии са внушили, че тази система ще заработи светкавично.
Искам да подчертая, че тя е свързана с обучение и психологическа подготовка за работа с нея. Шофьорите още не са свикнали да работят със системата и много често пропускат да въведат кода си в нея. В резултат – системата не ги отчита, обясни Дошков.
Превозвачите са сформирали екипи, които да обучат и контролират водачите на автобуси.
Друг проблем е подмяната на 20% от автобусния парк в Пловдив от началото на годината.
Новите рейсове не са оборудвани със съответните устройства за опознаване на автобусите, системите за продажба на билети и валидатори. Изисква се доста време за прехвърляне на устройствата от старите на новите рейсове, допълни още Веселин Дошков.
Транспортните фирми в Пловдив работят съвместно с ОП „Организация и управление на транспорта“ и с фирма „Индра“.
Надявам се, че до средата на октомври всички проблеми ще бъдат изчистени, категоричен е управителят на „Хеброс бус“.
След серията тежки катастрофи в Пловдив през последните дни – сред които и трагичният инцидент на Околовръстното шосе, отнел живота на майка, баща и едното им дете – темата за пътната безопасност отново излезе на преден план. За причините и решенията e разговарът с осемкратния рали шампион на България и основател на Академията за безопасно шофиране..
Могат ли протестите да променят ситуацията в държавата? Въпросът идва след снощното бурното недоволство в София и днешния отзвук за преработка на проектобюдежета. А отговорите са някъде между силата на обществото и слабостите на политиците. Според психолога Пламен Димитров, когато говорим за сила и слабост, неизбежно се поражда конфликт. А..
На ресторант ще ни е по-скъпо през следващата година , прогнозира регионалният представител на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) за Пловдив Еньо Енев. По думите му секторът се присъединява към общото недоволство срещу проектобюджета за 2026 г., който според бранша не е приемлив. Енев подчерта, че за разлика от..
Професор Митко Димитров от Института за икономически изследвания на БАН анализира рисковете, свързани с новия държавен бюджет. Според него, ако бъде приет, България ще навлезе навлиза в опасна дългова спирала с очаквано увеличение на съотношението на дълга към БВП над 36%. Той критикува факта, че увеличението на разходите се финансира чрез нови заеми..
В отворено писмо Българската болнична асоциация (ББА) и Националното сдружение на частните болници заявиха, че категорично не са съгласни с предложените в проекта за бюджет на НЗОК за 2026 г. промени. Според тях механизмът за финансиране на заплатите на лекари и специалисти по здравни грижи чрез държавни трансфери през Касата е неправилен...