Искам преди всичко да изкажа подкрепа, като председател на фондация „Български военновъздушни сили“, от името на Управителния съвет и всички, които поддържат дейността на фондацията. Ние подкрепяаме действията и позицията на пилотите, които не летят, тъй като са притеснени за своята ситурност. Този самолет е във въздуха, ако стане проблем, не се знае къде ще отиде и какво ще стане. Това е обща сигурност за всички, заяви в ефира на Радио Пловдив генерала от резерва Спас Спасов.
Да, и преди е имало проблеми, но е нямало протести, оставали са с търпение и надежда за решаването им. Преди 10 години са летели повече в сравнение със сега. Своето несъгласие са изразили пилотите, които летят, а има и такива, които нямат възможност да летят. Причините са ясни за всички. Липса на всякакъв вид осигуряване. Най-важното са самолетите, горивата и частите за самолетите.
Сега от позицията на времето ген. Спасов каза, че в комунистическо време при проблеми с кацането на Миг 23 в авиобаза „Чешнегирово“ е имало бойкот на полетите. Тогава медиите нямат този достъп за да отразят случилото се. Сега обществото е запознато, че армията е в тежко състояние. Ние изоставаме и това много тежи на личния състав, който е в армията, не само в авиацията, посочи ген. Спасов.
Интервюто с генерала от резерва Спас Спавов, председател на фондация „Бългаски ВВС“ е в звуковия файл.
След серията тежки катастрофи в Пловдив през последните дни – сред които и трагичният инцидент на Околовръстното шосе, отнел живота на майка, баща и едното им дете – темата за пътната безопасност отново излезе на преден план. За причините и решенията e разговарът с осемкратния рали шампион на България и основател на Академията за безопасно шофиране..
Могат ли протестите да променят ситуацията в държавата? Въпросът идва след снощното бурното недоволство в София и днешния отзвук за преработка на проектобюдежета. А отговорите са някъде между силата на обществото и слабостите на политиците. Според психолога Пламен Димитров, когато говорим за сила и слабост, неизбежно се поражда конфликт. А..
На ресторант ще ни е по-скъпо през следващата година , прогнозира регионалният представител на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) за Пловдив Еньо Енев. По думите му секторът се присъединява към общото недоволство срещу проектобюджета за 2026 г., който според бранша не е приемлив. Енев подчерта, че за разлика от..
Професор Митко Димитров от Института за икономически изследвания на БАН анализира рисковете, свързани с новия държавен бюджет. Според него, ако бъде приет, България ще навлезе навлиза в опасна дългова спирала с очаквано увеличение на съотношението на дълга към БВП над 36%. Той критикува факта, че увеличението на разходите се финансира чрез нови заеми..
В отворено писмо Българската болнична асоциация (ББА) и Националното сдружение на частните болници заявиха, че категорично не са съгласни с предложените в проекта за бюджет на НЗОК за 2026 г. промени. Според тях механизмът за финансиране на заплатите на лекари и специалисти по здравни грижи чрез държавни трансфери през Касата е неправилен...