„В момента за обслужване на градския транспорт в Пловдив сме закупили 30 автбуса с екологичен клас „Евро 6“ с големи климатици. Първата партида-9 автобуса, идват в понеделник следващата седмица“, каза превозвачът Петко Ангелов.
През месец август ще бъдат купени още 70 автобуса, работещи с метан.
Всъщност става дума за автобуси втора употреба, експлоатирани до този момент в Германия, обясни превозвачът.
За критиките на граждани, че в някои автобуси климатиците не работят, Петко Ангелов каза:
„Гражданите трябва да разберат, че примерно и те се чупят. Всички рейсове имат климатици, но заради тия жеги и задръствания се развалят и автобуси, и климатици. Наели сме 3 екипа, които работят денонощно да отстраняват проблемите на климатиците“.
Петко Ангелов отчете и проблема с недостатъчната наличност на резервни части:
„Но сме намерили решение, от Турция внасяме части, държим ги на склад и се оптиваме да решим проблемите“.
С новата доставка на автобуси автопаркът на градският транспорт на Пловдив ще бъде почти наполовина обновен.
„Ние в момента оперираме с 220 рейса“, каза Петко Ангелов. От тях средно в 10-12 се случват повреди в климатиците.
„Вчера имахме случай: в 4 часа следобяд се счупва автобус, товарим друг автобус и веднага се пише сигнал. Това според нас е тенденциозно-някой обикаля по рейсовете от конкурентните фирми да ни злеоставя“, смята Петко Ангелов.
„В момента изпълнението на курсовете е 99 процента“, твърди той.
Петко Ангелов разказа също, че по време на протеста в столичния градски транспорт многократно са били питани дали също няма да протестират.
„Ние сме поели някакъв ангажимент към общината като фирми и превозвачи. Ние нито протестираме, нито мрънкаме. Но никой не казва, че от януари месец до май никой не ни е платил никакви пари от общината. Няма бюджет, няма пари, ние се самоиздържаме от другите дейности на фирмата“.
След серията тежки катастрофи в Пловдив през последните дни – сред които и трагичният инцидент на Околовръстното шосе, отнел живота на майка, баща и едното им дете – темата за пътната безопасност отново излезе на преден план. За причините и решенията e разговарът с осемкратния рали шампион на България и основател на Академията за безопасно шофиране..
Могат ли протестите да променят ситуацията в държавата? Въпросът идва след снощното бурното недоволство в София и днешния отзвук за преработка на проектобюдежета. А отговорите са някъде между силата на обществото и слабостите на политиците. Според психолога Пламен Димитров, когато говорим за сила и слабост, неизбежно се поражда конфликт. А..
На ресторант ще ни е по-скъпо през следващата година , прогнозира регионалният представител на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) за Пловдив Еньо Енев. По думите му секторът се присъединява към общото недоволство срещу проектобюджета за 2026 г., който според бранша не е приемлив. Енев подчерта, че за разлика от..
Професор Митко Димитров от Института за икономически изследвания на БАН анализира рисковете, свързани с новия държавен бюджет. Според него, ако бъде приет, България ще навлезе навлиза в опасна дългова спирала с очаквано увеличение на съотношението на дълга към БВП над 36%. Той критикува факта, че увеличението на разходите се финансира чрез нови заеми..
В отворено писмо Българската болнична асоциация (ББА) и Националното сдружение на частните болници заявиха, че категорично не са съгласни с предложените в проекта за бюджет на НЗОК за 2026 г. промени. Според тях механизмът за финансиране на заплатите на лекари и специалисти по здравни грижи чрез държавни трансфери през Касата е неправилен...