Седем компании от България представят продукцията си и контактуват с потенциални бизнес партньори от Близкия Изток, Азия, Африка, Европа и САЩ в рамките на едно от най-значимите търговски изложения на хранително-вкусовата промишленост в света – Gulfood.
Събитието, което ще продължи до 25 февруари, се провежда при засилени мерки за безопасност заради пандемията, но остава сред най-мащабните в света. Статистиката на форума сочи, че 71% от изложителите сключват успешни поръчки с контрагенти от изложението.
Националното представяне в Дубай се организира от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, съобщи БТА.
В Страсбург евродепутатът Христо Петров представи фотоизложбата "Корени и криле за деца и семейства в България". Експозицията включва 23 портрета на деца и пресъздава емоционални моменти от ежедневието на приемните семейства и осиновителите. Зад всяка..
Една област в най-бедния регион в ЕС, каквато е печалната слава на българския Северозапад, успява да се нареди в челната тройка в страната ни по степен на икономическо развитие. Данните на Националния статистически институт (НСИ) за 2023 г. показват,..
Асоциацията на индустриалния капитал в България отправи апел за участие в протест на 26 ноември срещу бюджета за 2026 г., който предстои да бъде приет на второ четене. "Призоваваме не само нашите членове, но и всички предприемачи, стопански ръководители,..