Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
В "България днес" на 27 ноември слушайте: 01:36 – След напрежение в „триъгълника на властта“ замразиха Бюджет 2026 19:51 – Шареният живот в Ново село на завърналото се у нас сем. Овчарови 34:00 – Художникът Ивайло Каменов и..
Окръжният съд във Варна пусна на свобода кметът на града Благомир Коцев срещу парична гаранция от 200 хил. лв. (102 258 евро). Преди съдът да се произнесе, пред сградата се събраха негови привърженици и симпатизанти на “Продължаваме промяната”,..
Минути преди в Народното събрание да започне второто – финално, четене на държавния бюджет за 2026 г., лидерът на най-голямата парламентарна сила ГЕРБ-СДС, Бойко Борисов, спря процедурата, връщайки проектозакона за преработка с думите: "докато не се..