Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Всяка година в третия четвъртък на месец ноември се посреща първото младо френско вино Божоле. От две десетилетия традицията се спазва и в България. Основна заслуга за провеждането на празника в Националния дворец на културата е на Френско-българската..
Министерството на туризма получи официален сертификат за членство в престижния европейски културен маршрут "Пътят на виното" (Iter Vitis). Той бе връчен на министъра на туризма Мирослав Боршош като признание за включването на България в мрежата от..
В петък, 21 ноември, над централните и източните райони ще има по-съществени разкъсвания и временни намаления на облачността. В Източна България и на север от планините ще духа умерен и силен, поривист югозападен вятър, докато в равнините и котловините..