Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Форум в София обсъди сътрудничеството между български и китайски учени

Сътрудничеството между български и китайски учени беше обсъдено днес в София на форум от представители на Българската академия на науките, правителството, икономисти и общественици. Събитието беше организирано съвместно от БАН и Китайската медийна група...

публикувано на 24.11.25 в 15:50

Made in EU пожъна още една европейска филмова награда

Филмът Made in EU на режисьора Стефан Командарев спечели Голямата награда на публиката на 63-тия филмов фестивал в Хихон в Испания. Лентата триумфира в конкуренция с 95 заглавия, съобщи БТА. "В рамките на няколко дни спечелихме награда на критиката на..

публикувано на 24.11.25 в 10:08

Внимание, мечка! Случка в Карлово поднови дебата за съжителство с хищника

Охранителни камери заснеха мечка в жилищен квартал на град Карлово преди дни.  Хищникът е сляз ъл до къщите в северната част на града и се е разхождал невъзмутимо по улиците , докато не е бил подплашен от преминаващ автомобил. След сигнали на..

публикувано на 22.11.25 в 10:05