Музикалните предпочитания се различават според местожителство, възраст и образование, сочи първото в България проучване на музикалните нагласи, направено от агенция „Тренд“ в края на 2023 г. Три четвърти от българите слушат музика ежеседмично, 43% всеки ден и те са предимно млади хора. Т. нар. естрада е по-популярна сред групата над 50 години. Поп фолкът е предпочитан от по-младите под 50 години и с по-ниско образование, особено в малките населени места. Народната музика се слуша предимно от поколението над 50 години. По жанрове водещ е поп фолкът - 17%, следва поп - 15%, рок – 14 на сто, естрада - 12%, народна музика - 6% и класическа музика – 5 на сто. Радиото е водещ източник за слушане на музика за 39% от анкетираните.Следват телевизията и интернет платформите. 56% слушат музика вкъщи, 21% в колата. 71% са заявили, че не ходят на концерти.
В Страсбург евродепутатът Христо Петров представи фотоизложбата "Корени и криле за деца и семейства в България". Експозицията включва 23 портрета на деца и пресъздава емоционални моменти от ежедневието на приемните семейства и осиновителите. Зад всяка..
Една област в най-бедния регион в ЕС, каквато е печалната слава на българския Северозапад, успява да се нареди в челната тройка в страната ни по степен на икономическо развитие. Данните на Националния статистически институт (НСИ) за 2023 г. показват,..
Асоциацията на индустриалния капитал в България отправи апел за участие в протест на 26 ноември срещу бюджета за 2026 г., който предстои да бъде приет на второ четене. "Призоваваме не само нашите членове, но и всички предприемачи, стопански ръководители,..