Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
България заема 11-о място в световния индекс за тази година на компанията Surfshark - Digital Quality of Life 2025, при предходна 18-а позиция. Индексът има за цел да проучва и проследява цифровото благополучие на страните по пет признака: достъпност на..
В редица градове на България днес ще се проведат шествия под надслов "Нито една повече" по повод Международния ден за елиминиране на насилието над жени. В шествията ще се включат и от Българския фонд за жените. От фонда посочват, че за 2025 г...
Във вторник минималните температури ще са от 0 до 5°, по-високи по Черноморието – между 8 и 11°, в София ще е около 2°. През деня над Югозападна и Източна България ще има разкъсана средна и висока облачност. Над останалата част от страната облачността..