Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
В брой 74 на предаването слушайте: Клубът на българските жени и семейства в Хамбург празнува 20 години от своето създаване – разговор с основателката му Емилия Юкер Какво кара едно момче от Габрово да се натоварва с каузи, които..
В четвъртък, 27 ноември, минималните температури ще са от 3 до 19°, на изток – до 15-19°, а в София – около 6°. През деня ще е облачно и дъждовно, като значителни валежи от дъжд ще има още през нощта в Западна, а през деня и в Централна Южна..
В програмата на Радио България на 26 ноември слушайте: 01:38 – Актуално от България и сънародниците по света 12:48 – Даниела Сиракова, завеждащ консулската служба в Ню Йорк, за българската диаспора в САЩ и образователните ни..